Tilmelding

Thank you! Your submission has been received!
Hov, der gik noget galt

Serviceplan 365 – træning og support

Med servicepakken Serviceplan 365 får du adgang til en masse fordele, der hjælper dig med at styrke din viden og dine kompetencer inden for Dynamics 365 Business Central og Office 365.

Dine fordele med Serviceplan 365

  • Fri adgang til online træningsportal – Vidensportalen
  • Fri adgang til inspirationswebinar hver torsdag – bliv opdateret om nyt i Business Central
  • Find hurtigt svar på din udfordring med videoer, webinarer og vejledninger
  • Træn dig i løbende at blive bedre til at arbejde i dit program
  • Hjælp nemt en ny kollega godt i gang
  • Få billig support når du får brug for personlig hjælp

Hvad er Serviceplan 365?

Serviceplan 365 er en service, der giver dig tryghed med træning, uddannelse og support i én samlet pakke.

Uanset om du er nybegynder eller erfaren bruger, får du inspiration og træning til, hvordan du udnytter nye muligheder og optimerer dine arbejdsgange nemt og enkelt.

Du får samtidigt billig support, hvis dit program driller og du har brug for hjælp til at komme hurtigt videre med dit arbejde. 

Dét koster Serviceplan 365

Serviceplan 365 koster kr. 99 pr. måned i abonnement. Hertil betaler du en pris pr. måned for hver bruger, du har i din Dynamics 365 Business Central.

Serviceplan 365 Basic giver dig adgang til fri træning på Vidensportalen. Serviceplan 365 Pro og Pro Plus giver dig tryghed i at få en supportaftale oveni, så du altid trygt kan få hjælp fra en konsulent, når behovet opstår, uden at skulle have pungen op af lommen hver gang.

Serviceplan 365 pakker

Hvad får du med i pakken?

1) Supportaftale: Brugersupport gælder brugerhjælp til grundlæggende funktioner og moduler i Dynamics 365 Business Central vedr. daglige brug (ekskl. opsætning, tilretning, 3. partsløsninger). For øvrig konsulentassistance gælder normal timepris. Udvidet support gælder support til både Dynamics 365 Business Central og 3. partsløsninger, herunder hjælp til opsætning (ekskl. tilretning). 1 supportklip = 15 minutter, afregnes pr. påbegyndt kvarter. Support gives via telefon, mail og chat. Alle priser er i danske kroner, ex. moms

Antallet af brugere på Serviceplan 365 følger antal brugere i Dynamics 365 Business Central licens.

Alle priser er i danske kroner, ex. moms

Bonusordning på supportforbrug

Med PRO PLUS får du en bonusordning til supportforbruget med i pakken.

Bonusordningen sikrer, at du kun betaler for de supportklip, du bruger. Du undgår at betale for supportklip, som du ikke får brugt. Du får nemlig penge tilbage for de klip, du ikke bruger.

Hvordan fungerer det?

I din PRO PLUS pakke har du to supportklip pr. måned pr. bruger. 

Hvis I er 5 brugere, har I altså 30 supportklip i perioden (á 3 måneder). Det svarer til 7,5 time pr. periode.

Efter endt periode á tre måneder laver vi en opgørelse på, hvordan dit supportforbrug har været.

Software service

Med software service til leverandør sørger vi for at assistere jer med at indrapportere fejl ved software leverandør (Microsoft, 3. partsløsning), som ligger uden for ERPgruppens ansvar.

Det kan være, hvis Dynamics 365 Business Central melder fejl eller noget i programmet ikke virker optimalt. Det vil sige, hvor fejlen ligger i selve softwaren, og derfor er noget, Microsoft skal løse. Det kan også være en 3. partsløsning (eks. Continia), hvor softwaren melder fejl.

Vi hjælper jer med at føre dialogen til leverandøren, som ofte kan være meget teknisk præget. Med en software service skal du ikke bekymre dig, hvis problemet opstår. Vi hjælper dig med at gå videre med problemet til rette leverandør.

Har du ikke en software service, vil du blive faktureret normal timepris for den forbrugte tid på at assistere.

Hvad koster software service?

Du kan tilkøbe det til BASIS og PRO. Den månedlige pris er 10% af omkostningerne på alle software licenser (herunder Microsoft og evt. .3 partsløsninger). 

Har du PRO PLUS er software service til leverandør med i pakken. 

Software service er gratis til alle ERPgruppens egne apps for alle tre pakker.

Sådan bestiller du Serviceplan 365

Du kan bestille Serviceplan 365 Basic, hvis du gerne vil nøjes med at have adgang til Vidensportalen. Klik her for at oprette dig som bruger.  

Få supportaftale med i pakken

Vil du gerne have en supportaftale med i pakken (PRO eller PRO PLUS), kan du bestille Serviceplan 365 ved at klikke på knappen nedenfor.

Brug for hjælp til opstartstræning?

Når du har en Serviceplan 365 pakke, kan du tilkøbe en Træningsplan

Med Træningsplanen kan du få hjælp til at få den rigtige opstartstræning i Dynamics 365 Business Central til dig og virksomhedens øvrige medarbejdere. 

Du får hjælp fra en træningskoordinator, der sammensætter en tre måneders træningsplan til hver enkel medarbejder, så I får en god, tryg og sikker opstart i programmet.